Algemene woorwaarden

Dit reglement geeft de algemene voorwaarden weer van de dienstverlening in de Europese Unie, verstrekt door - hierna te noemen: Distributeur. Reglementen bepalen de principes van aansprakelijkheid voor het niet of slecht uitvoeren van de dienst.

Wanneer u besluit om diensten af te nemen van gaat u automatisch akkoord met de voorwaarden genoemd in dit reglement. Indien u niet akkoord gaat met de voorwaarden, maak dan geen gebruik van de diensten. Dit reglement bestaat uit de regels met betrekking tot Artikel 8 van de
Wet van 18 juli 2002, op het aanbieden van elektronische diensten (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z późn.

zm.).

Het reglement specificeert: de aard en omvang van diensten verstrekt door TradeMarkt Sp. z o.o., algemene voorwaarden van diensten, contractvoorwaarden en klachtenprocedures.

Distributeur:

Trendmarkt Limited sp. k.
Adres: Chmielna 2/31,
00-020 Warszawa, Polen
Belastingnummer: PL5252677408, KRS 36546982 E-mail klantenondersteuning: support@nanolash.co

Levering

Levering geschiedt binnen een maximum van 2 dagen na ontvangst van de betaling, behalve onder bijzondere omstandigheden. De verzendkosten worden aan u doorgegeven zodra u uw bestelling plaatst. Deze kosten zullen worden gerekend bovenop de kosten van de producten. Alle producten zijn gewoonlijk uit voorraad leverbaar. Het kan echter voorkomen dat een product tijdelijk niet op voorraad is. In dat geval stellen wij u daarvan op de hoogte, en leveren wij het product vervolgens zo spoedig mogelijk.

Verandering in het afleveradres

De bestelling zal worden geleverd op het afleveradres dat u hebt ingevoerd. Indien u na het plaatsen van de bestelling ontdekt dat u een verkeerd afleveradres heeft ingevuld, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op via info@natuurlijknina.nl. Echter, wij kunnen niet garanderen dat wij het afleveradres nog kunnen aanpassen na de bevestiging van uw bestelling. Verder zijn wij ook niet aansprakelijk voor de levering aan een adres dat afwijkt van hetgeen u heeft opgegeven.

Annulering van bestelling

Belangrijk: bestellingen kunnen niet worden geannuleerd of gewijzigd nadat deze zijn bevestigd en verwerkt door ons systeem. Wij kunnen niet garanderen dat wij kennis nemen van e-mails betreffende het annuleren of wijzigen van bestellingen. Gelieve contact op te nemen met info@natuurlijknina.nl om een bestelling te annuleren of te wijzigen, en wanneer u dit doet, houd dan ook uw ordernummer bij de hand.


Algemene leveringsvoorwaarden

De producten worden geleverd via PostNl. De Distributeur is verbonden met de algemene voorwaarden van contracten met een koeriersdienst, welke gebruik maakt van de diensten. Als klant bent u verplicht om de goederen persoonlijk in ontvangst te nemen. Algemene voorwaarden voor het bestellen en de betaling kunnen worden gevonden op de website van PostNl.

Problemen met uw bestelling

De Distributeur wil ervoor zorgen dat u tevreden bent met de gekochte producten en afgenomen diensten. Mocht er zich een probleem voordoen met uw bestelling, neem dan contact op met een plaatselijke distributeur. De Distributeur zal zijn best doen om de juiste oplossing te vinden en het problem zo snel mogelijk op te lossen.

Ontbrekende of defecte producten

Hoewel wij altijd proberen om ervoor te zorgen dat uw bestelling op de best mogelijke manier wordt behandeld, kan het voorkomen dat een product uit uw bestelling ontbreekt of u niet in goede conditie bereikt. Indien een van bovenstaande het geval is, neem dan binnen 7 dagen contact met ons op via info@natuurlijknina.nl. Gelieve ervoor te zorgen dat u altijd het ordernummer vermeldt in een dergelijk geval. Wij zullen u de producten nogmaals toesturen. Wij nemen geen kennis van meldingen na 7 dagen.

Kwaliteitscontrole

Onze producten worden onderworpen aan kwaliteitscontrole. Indien u naar uw mening een product hebt ontvangen dat niet voldoet aan de kwaliteitseisen, neem dan contact met ons op via het e- mailadres info@natuurlijknina.nl. Als wij een bericht ontvangen over een fabricagefout, zullen wij het product kosteloos vervangen voor u. Als wij een dergelijk bericht niet ontvangen, kan het product aan ons worden geretourneerd. Wij zullen u vervolgens een vervangend product toesturen. Het vervangend product zal worden verzonden na ontvangst van het geretourneerde product. Wij geven geen restitutie van verzendkosten voor het retourzenden van goederen. Wij zullen de producten naar het laboratorium sturen voor nader onderzoek. Indien later blijkt dat het product inderdaad niet voldeed aan de eisen, zult u ook worden vergoed voor de kosten van het retourneren van het product aan ons. Wij zullen u hiervan op de hoogte stellen.

De Betaling

Bestellingen kunnen worden geplaatst via het internet of per e-mail van waar dan ook ter wereld. Echter, in sommige landen is het alleen mogelijk om een vooruitbetaling te doen via een systeem dat wordt aangeboden op de site.
1. Vooruitbetaling

Indien u kiest voor een vooruitbetaling, wordt het product verzonden na ontvangst van het bedrag dat 100% uitmaakt van de waarde van het Product / Product en de verzendkosten. 

1.1 Betaling via betaalkaart
- winkel accepteert de betaalkaart Visa, MasterCard, Visa Electron en MasterCard Electronic. De kosten voor de transactie worden in rekening gebracht op het moment van uitvoering van de overeenkomst na goedkeuring door de winkel.
Informatie over de aanvaarding van de bestelling door de klant zal worden verstuurd via e-mail.
1.2 Betaling via bankoverschrijving
- betaling na het plaatsen van een bestelling, de klant heeft de optie om geld over te schrijven via het internet, via een bank of postkantoor. Een rekeningnummer wordt per e-mail toegezonden met informatie over de aanvaarding van een bestelling. De bestelling wordt behandeld na ontvangst van het bedrag dat overgemaakt is naar de bankrekening van de winkel.
2. Betaling onder rembours
Indien u kiest voor de betaalmethode "rembours", machtigt u de verkoper om de verzendkosten namens u te dekken en stemt u ermee in om deze kosten te vergoeden. De kosten voor de bestelling worden doorgegeven aan het koeriers- of postbedrijf, welke de levering zal doen geschieden aan het adres dat is opgegeven door de gebruiker. De producten blijven het eigendom van de verkoper totdat deze volledig zijn betaald.

Terugbetalingen en te veel betaalde bedragen

Het product kan binnen 30 dagen na aankoop worden geretourneerd. Voordat u het product terugstuurt, vragen wij u om het contactformulier op https://nanolash.nl/contact in te vullen met uitleg over de reden van retourzending. De retourzending is alleen mogelijk wanneer het product onaangeraakt is. Ter verduidelijking, het product moet ongeopend zijn, moet de oorspronkelijke labels bevatten en mag geen gebruikssporen bevatten. De klant dekt de verzendkosten met betrekking tot de retourzending.

Het pakket dient te worden verzonden naar het volgende adres: UPS SCS
AL. Krakowska 190A
05552 LAZY

POLEN

Indien de Distributeur verplicht is om de klant geld terug te betalen op zijn of haar rekening, zal dit geschieden binnen een maximum van 14 werkdagen. Indien de klant een betaling heeft verricht via betaalkaart of electronische overschrijving, wordt de terugbetaling gestort op de betaalkaart of bankrekening waar de betaling oorspronkelijk vandaan kwam. In het geval van een traditionele bankoverschrijving, rembours of wanneer om redenen buiten de verantwoordelijkheid van de Distributeur om de identificatie van het bankrekeningnummer waarvan de betaling oorspronkelijk komt niet mogelijk is, wordt de terugbetaling gedaan op de rekening van de klant (teveel betaald). Het teveel betaalde zal worden overgemaakt naar de bankrekening van de klant wanneer hij of zij dit opvraagt. De opdracht wordt geplaatst in de winkel via het contactformulier of schriftelijk aan het fysieke adres van de winkel. De Distributeur behoudt zich het recht voor om de identiteit van de klant die een terugbetaling aanvraagt te controleren. De winkel is niet verantwoordelijk voor het mislukken van of vertraging bij het doen van een terugbetaling wanneer de klant, ondanks een verzoek verzonden naar zijn of haar e-mailadres, niet zijn of haar bankrekening opgeeft waar het bedrag naar dient te worden overgemaakt, of als deze de Distributeur niet voorziet van alle nodige gegevens om de betaling te voldoen. De Distributeur is niet verantwoordelijk voor fouten of vertragingen in het voldoen van de terugbetaling indien een dergelijke situatie het gevolg is van een klant die onjuiste persoonlijke gegevens doorgeeft (naam, adres) of een onjuist rekeningnummer.




Slotbepaling

Trendmarkt Limited sp. k. behoudt zich het recht voor om eenzijdig wijzigingen aan te brengen aan de regels van de diensten en de kosten.
Wijzigingen zijn van kracht vanaf het moment van opname in het reglement. De wijzigingen gelden niet voor reeds bevestigde bestellingen.